VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

(dále jen „VOP“)

VOP obsahují všechny důležité právní informace týkající se prodeje a poskytování digitálního obsahu, konzultací a vzdělávacích akcí prostřednictvím webových stránek www.proinstitute.cz. VOP obsahují informace, které potřebujete mít k dispozici před tím, než uzavře smlouvu. Obsahují i tzv. sdělení pro spotřebitele před uzavřením smlouvy ve smyslu § 1820 občanského zákoníku. Vlastním uzavřením smlouvy projevujete svůj souhlas se zněním VOP. VOP se tím stanou součástí uzavřené smlouvy a budou i pro Vás závazné. 

Obsah Všeobecných obchodních podmínek:

I. Důležité pojmy, instituce a osoby
II. Sdělení pro spotřebitele před uzavřením smlouvy 
III. Objednávka a uzavření smlouvy
IV. Cena a platební podmínky
V. Dodací podmínky
VI. Údaje o funkčnosti, kompatibilitě a interoperabilitě digitálního obsahu a jeho aktualizacích, uživatelský účet, autorská práva
VII. Odstoupení od smlouvy
VIII. Práva z vadného plnění, reklamační řád
IX. Spotřebitelské recenze
X. Závěrem

I.

Důležité pojmy, instituty a osoby

1. WEB: Webem pro účely těchto VOP rozumíme webové stránky www.proinstitute.cz 

2. DIGITÁLNÍ OBSAH: Jedná se o produkty v digitální (elektronické) podobě. Mohou to být e-booky (elektronické materiály), videa (zpravidla záznamy webinářů a videa, která jsou součástí on-line kurzů), on-line kurzy.

3. KONZULTACE: Jedná se o konzultace poskytované dálkově (telefonicky nebo on-line s využitím některé z komunikačních platforem jako např. ZOOM, Google Meet) nebo v rámci osobního setkání. 

4. VZDĚLÁVACÍ AKCE: Může jít o on-line vzdělávací akce s živým vysíláním (webinář) anebo o živé „offline“ akce (seminář, konference, workshop). 

5. SLUŽBY: Takto v dalším textu souhrnně označujeme Konzultace a Vzdělávací akce.

6. PRODUKT: Pokud se ve VOP hovoří o Produktu, Produktech, jedná se souhrnně o Digitální obsah i Služby. Pokud se některá ustanovení týkají jen Digitálního obsahu nebo jen Služeb (nebo i jen některých z nich), používáme samostatné označení pro ten z Produktů, kterého se ustanovení týká. 

7. POSKYTOVATEL: Je společnost s ručením omezeným, která poskytuje Digitální obsah nabízený na Webu.

Poskytovatel je: 
PROINSTITUTE s.r.o.
IČ: 22189343
Sídlo: Příkop 843/4, Zábrdovice, 602 00 Brno

E-mail: [email protected] 

Poskytovatel je zapsaný v živnostenském rejstříku. Úřadem příslušným dle § 71 odst. 2 živnostenského zákona je Živnostenský úřad města Brna.

Na uvedeném e-mailu jsme Vám k dispozici pro běžnou komunikaci i pro případné vyřizování podnětů a reklamací. 

Pokud je v textu VOP uvedeno „My“, „Nás“, „Naše“ apod., myslí se tím vždy Poskytovatel.

8. KLIENT: Klientem je každý, kdo má zájem o uzavření anebo přímo uzavře s Poskytovatelem Smlouvu o poskytování služeb anebo Smlouvu o poskytování digitálního obsahu. Klientem může být jak spotřebitel, tak podnikatel nebo nepodnikající právnická osoba.

Pokud je v textu VOP uvedeno „Vy“, „Vás“, „Vaše“ apod., myslí se tím vždy Klient.

9. SPOTŘEBITEL: Spotřebitelem se podle platných právních předpisů rozumí fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání. Pokud do objednávky uvedete IČO, prohlašujete tím, že Smlouvu uzavíráte jako podnikatel, to má vliv na možnost odstoupení od smlouvy bez uvedení důvodů a na nároky z odpovědnosti za vady a vyřizování reklamací. 

10. ÚČASTNÍK / SMLUVNÍ STRANA: Klient i Poskytovatel jsou Účastníky Smlouvy, jsou její Smluvní stranou.

11. SMLOUVA O POSKYTOVÁNÍ DIGITÁLNÍHO OBSAHU: Jde o smlouvu, kterou spolu uzavíráme. 

12. SMLOUVA O POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB: Tuto smlouvu spolu uzavíráme pro poskytování Služeb, ať již jde o on-line nebo offline poskytované služby.

13. SMLOUVA: Pokud je v dalším textu používán pojem „Smlouva“, myslí se tím jak Smlouva o poskytování služeb, tak Smlouva o poskytování digitálního obsahu, případně smlouvy obsahující oba tyto typy (tzv. smíšená smlouva). Pokud se některá ustanovení VOP týkají jen jednoho z těchto dvou typů smluv, uvádíme tuto jednu konkrétní smlouvu. Proces uzavírání Smlouvy prostřednictvím webového rozhraní je popsán podrobně v těchto VOP v čl. III. Smlouva je uzavírána v českém jazyce, archivovaná v elektronické podobě a není přístupná třetím osobám. Smlouva je tvořena objednávkou a jejím přijetím ze strany Poskytovatele a těmito VOP.

14. SMLOUVA UZAVŘENÁ DISTANČNÍM ZPŮSOBEM: Jedná se o Smlouvu, která je uzavřena prostřednictvím prostředků komunikace na dálku, neboť k jejímu uzavření využíváme Web a e-mail. Náklady spojené s použitím prostředků komunikace na dálku (zejména náklady na internetové připojení) si jako Klient hradí sám a neliší se od běžné sazby účtované jeho operátorem, resp. poskytovatelem internetového připojení. Učiněním objednávky výslovně souhlasíte s použitím prostředků komunikace na dálku.

15. SPOTŘEBITELSKÁ SMLOUVA: Je to Smlouva, ve které jako Klient vystupuje spotřebitel. Spotřebitel má v mnoha případech výhodnější postavení než ostatní Klienti. Pokud se některé právo týká pouze Spotřebitele, je to v těchto VOP výslovně uvedeno (tj. místo „Klient“ je uvedeno „Spotřebitel“). 

16. ZÁVAZNOST VOP: V závěru objednávkového formuláře, ještě před odesláním objednávky, dáváte svůj souhlas s VOP zaškrtnutím příslušného políčka. Tím se VOP stávají součástí Smlouvy a jsou jak pro nás, tak pro Vás závazné. 

17. ROZHODNÉ PRÁVNÍ PŘEDPISY: Jsou to platné právní předpisy, které se použijí na Smlouvu a vztah mezi námi z této smlouvy vzniklý. Jedná se zejména zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ve znění pozdějších právních předpisů (dále též jen „NOZ“) a v případech, kdy je Klientem spotřebitel, je to i zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších právních předpisů. Pokud je v tomto textu na konkrétní §§ právních předpisů odkazováno, můžete si kliknutím zobrazit přímo jejich aktuální znění.

II.

Sdělení pro spotřebitele před uzavřením smlouvy

Jedná se o shrnutí informací dle § 1820 NOZ, které jsme povinni Vám poskytnout i v textové podobě.

1. Údaje o hlavních vlastnostech Produktů jsou vždy uvedené přímo v popisu daného Produktu na Webu. Kliknutím na jednotlivé položky se Vám zobrazí podrobný popis. U on-line kurzů a vzdělávacích akcí je rovněž uvedeno, pro koho jsou nebo nejsou vhodné, kdy a jakým způsobem probíhají, jak dlouho trvají, zda on-line kurz začíná v konkrétní den pro všechny účastníky anebo je přístupný kdykoli po zaplacení, jaké jsou poskytované bonusy apod. Věnujte proto, prosím, popisu Produktu svoji pozornost a v případě nejasností nás kontaktujte ještě před objednáním Produktu. 

2. Údaje o Naší totožnosti, adresa sídla a adresu pro doručování elektronické pošty jsme již uvedli výše, v čl. I. odst. 4 VOP.

3. Cena Produktů je vždy uvedená v jejich popisu. Jde o cenu konečnou. V rekapitulaci objednávky v objednávkovém formuláři je uvedena celková cena za všechny objednané Produkty (pokud je možné do jedné objednávky zahrnout více Produktů).

4. Produkty lze hradit prostřednictvím platebních karet VISA, VISA elektron, MasterCard, Maestro prostřednictvím platební brány ApplePay, GooglePay.

5. Produkty budou dodány ve lhůtě uvedené v popisu na Webu. U on-line kurzů jsou přístupové údaje podle typu on-line poskytnuty buď do 3 dnů od zaplacení ceny, okamžitě po zaplacení, nebo v předem stanovený den zahájení on-line kurzu. U služeb jde o dodání v předem stanoveném anebo dohodnutém termínu. 

6. Spotřebitel může odstoupit od Smlouvy o poskytování digitálního obsahu během 14 dní od jejího uzavření. Od Smlouvy o poskytování služeb – konzultací může Spotřebitel odstoupit do 14 dní od jejího uzavření, pokud již v této lhůtě nebylo na základě jeho výslovné žádosti plnění poskytnuto. Můžete-li od konkrétní Smlouvy odstoupit, k odstoupení lze využít vzorový formulář, který tvoří přílohu VOP a je uveden na jejich poslední straně anebo odstoupit jakoukoli jinou formou tak, aby bylo zřejmé, od jaké Smlouvy Spotřebitel odstupuje a jakého Produktu se odstoupení týká. Podrobnosti k možnosti odstoupení najdete v čl. VII. VOP.

7. Spotřebitel má právo reklamovat vadný Produkt a tím uplatnit svá práva z vadného plnění. Podrobnosti jsou uvedeny v čl. VIII. VOP.

8. Údaje o funkčnosti, kompatibilitě a interoperabilitě podle § 1811 odst. 2 písm. h) a i) NOZ: Digitální obsah vyžaduje k plné funkčnosti, abyste měli k dispozici hardwarové a softwarové vybavení umožňující otevřít a pracovat s dokumenty ve formátu pdf. Pro stažení e-booku z webové stránky je potřeba mít k dispozici i funkční připojení k internetu a zpravidla i stažené aktualizace prohlížeče nebo programu, ve kterém e-book budete otevírat. Neodpovídáme za nedostupnost obsahu v případě nefunkčnosti či pomalé rychlosti Vašeho internetového připojení nebo neprovedených aktualizací. Může se stát, že je obsah krátkodobě dočasně nedostupný v případě údržby dat nebo výpadků serveru. U on-line kurzů Vám zřizujeme uživatelský účet. K přehrání obsahu je dle charakteru jednotlivých materiálů (soubory v .PDF, .DOC, .DOCX, videa, audio) nutné mít funkční připojení a aktualizovaný software a prohlížeč pro zobrazení/přehrání obsahu. Neodpovídáme za nedostupnost obsahu v případě nefunkčnosti či pomalé rychlosti Vašeho internetového připojení nebo neprovedených aktualizací nebo krátkodobé nedostupnosti v případě údržby dat nebo výpadků serveru.

9. Vyřizování stížností, orgány dohledu a státního dozoru: Máte-li k uzavřené Smlouvě, jejímu plnění či naší činnosti nějakou stížnost, kontaktujte nás prosím na e-mailu [email protected]. Podnikáme na základě živnostenského oprávnění, proto kontrolním orgánem je příslušný živnostenský úřad. Dohled nad dodržováním předpisů o ochraně spotřebitelů provádí především Česká obchodní inspekce. Dodržování předpisů o ochraně osobních údajů dozoruje Úřad pro ochranu osobních údajů. I na tyto orgány se můžete obrátit se svými stížnostmi. 

10. Mimosoudní vyřizování sporů spotřebitelů: Pokud mezi Poskytovatelem a Spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má Spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení sporů jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce: www.coi.cz, www.adr.coi.cz, e-mail: [email protected]. Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů on-line, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

III.

Objednávka a uzavření Smlouvy

1. Objednávání Produktů probíhá pouze přes Web, a to konkrétně vyplněním a odesláním objednávkového formuláře. Věnujte prosím popisu Produktů svoji pozornost a v případě, že budete mít nejasnosti, neváhejte nás ještě před objednáním kontaktovat s Vašimi doplňujícími dotazy.

2. Prezentace Produktů uvedená na Webu je informativního charakteru. Jako Poskytovatel nejsme povinni uzavřít Smlouvu. 

3. V objednávkovém formuláři jako Klient vyplníte jméno, příjmení nebo firmu, popř. IČ, DIČ, informace o objednávaném Produktu (kliknutím na vybranou položku, například konkrétní online program, případně konkrétní variantu Produktu, je-li jich nabízeno více), fakturační adresu a dodací adresu (pokud Vám máme dodávat i nějaké „fyzické“ podpůrné materiály a pomůcky, např. tištěné workbooky apod. a doručovací adresa je odlišná), e-mail (na něj Vám zašleme potvrzení přijetí objednávky a slouží i pro další komunikaci týkající se objednávky a konkretizujete způsob úhrady. Před odesláním objednávky máte možnost zadané údaje zkontrolovat a případně ještě opravit. Objednávku odešlete kliknutím na objednávací tlačítko pod objednávkou. Tím se současně zavazujete k platbě za objednané Produkty. Odesláním objednávky je Smlouva uzavřena. 

4. O přijetí e-mailu s Vaší objednávkou Vás budeme informovat e-mailem zaslaným na Váš e-mail vyplněný při objednávce. Dále obdržíte email, kde součástí je i text těchto VOP, potvrzení o uzavření smlouvy a dokument objednávky. 

5. Pokud už dojde k uzavření Smlouvy, jakékoli změny uzavřené Smlouvy jsou možné jen na základě dohody mezi námi, případně můžete od Smlouvy odstoupit, pokud to zákon nebo tyto VOP umožňují.

6. V pochybnostech Vás můžeme kontaktovat za účelem ověření pravosti objednávky a nepodaří-li se pravost objednávky ověřit, takovou objednávkou se nadále nezabýváme. 

7. Objednávat Produkty na Webu je možné 24 hodin denně, 7 dní v týdnu Upozorňujeme, že výjimečně může dojít k dočasné nedostupnosti Webu v důsledku nutné údržby Webu anebo v důsledku okolností, za které neodpovídáme, jako jsou výpadky připojení k internetové síti apod. 

IV.

Cena produktů a platební podmínky

1. CENA PRODUKTŮ: Cena je uvedena přímo u každého Produktu v jeho popisu na Webu. Nejsme plátce daně z přidané hodnoty. Cena je platná po celou dobu, kdy je na Webu uvedena. Pokud je na Webu možno objednávat i z jiných zemí než České republiky, případně v jiné měně než v Kč a chcete tuto možnost využít, prosím přečtěte si pokyny pro tento typ objednávek. 

2. SJEDNANÁ CENA A PŘÍPADNÉ CHYBY V UVEDENÉ CENĚ: Sjednanou cenou je cena uvedená u Produktu v okamžiku odeslání Vaší objednávky. Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny na Webu (tím je myšlen především překlep, chyba při zadávání ceny) nebo obdobné chybě v procesu uzavírání Smlouvy, pak nejsme povinni Vám za takovou zjevně chybnou cenu Produkt dodat, a to ani v případě, že došlo k uzavření Smlouvy. V případě, že by již došlo z Vaší strany i k úhradě této zjevně chybné ceny, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit a uhrazenou částku Vám v tom případě vrátíme. 

3. DODÁNÍ PRODUKTU AŽ PO ZAPLACENÍ: Není-li mezi námi výslovně ujednáno jinak, jsme povinni Vám Produkt dodat až po úplném zaplacení sjednané ceny. Výjimkou je zejména prodej Produktu s možností uhradit cenu ve splátkách – tato možnost je vždy uvedena, včetně podmínek, na prodejní stránce Produktu i níže v odst. 6 tohoto článku VOP.  

4. MOŽNOSTI ÚHRADY CENY:

Bezhotovostně online platební kartou nebo tzv. rychlým online bankovním převodem prostřednictvím platebního portálu. Platební metody jsou napojeny na platební bránu společnosti Teachable, 470 Park Ave South, Sixth Floor, New York, NY 10016 US, (DIČ): EU372005114, která poskytuje zabezpečenou technologii přijímání platebních karet a online
bankovních převodů. Čísla platebních karet, kreditních karet a hesla k elektronickému
bankovnictví zadáváte pomocí zabezpečeného a důvěryhodného kanálu. Tyto údaje s námi uvedená společnost nesdílí a nemáme k nim přístup. 

5. SPLATNOST CENY: Při platbě online jste přesměrováni na platební bránu bezprostředně po odeslání objednávky. V případě úhrady klasickým bankovním převodem je cena zaplacena v okamžiku, kdy je příslušná částka připsána na náš bankovní účet. 

6. PLATBA CENY VE SPLÁTKÁCH: Cenu některých Produktů je možné uhradit ve dvou nebo více splátkách. Tato informace, včetně toho, zda je možno uhradit ve 2 nebo i více splátkách, je uvedena přímo na prodejní stránce konkrétního Produktu. Chcete-li využít možnost platby na splátky, vyberete si tuto možnost přímo v objednávkovém formuláři. Produkt (přístupové údaje k němu) jsme povinni dodat až po zaplacení první splátky. Další splátku je nutné uhradit v době její splatnosti, jinak jsme oprávněni Vám pozastavit i bez dalšího upozornění přístup k Produktu. Tím ovšem není dotčena Vaše povinnost další splátku (splátky) uhradit. Přístup bude znovu umožněn až po úhradě dané další splátky. V případě prodlení s platbou jakékoli splátky delším než 10 dní jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit. Odstoupení musí být písemné a zaslané e-mailem na kontakt uvedený v objednávce nebo později Klientem sdělený anebo zaslané dopisem na adresu Klienta uvedenou v objednávce nebo později Klientem sdělenou pro účely doručování písemností. 

V.

Dodací podmínky

V.A.

Digitální obsah

1. MOŽNOSTI DODÁNÍ: Při koupi e-booku nebo podobného e-obsahu bude Digitální obsah ve formátu pdf nebo obdobném dodán po zaplacení kupní ceny na e-mail uvedený v objednávce, a to jako příloha e-mailové zprávy nebo zasláním odkazu, na kterém je obsah možno stáhnout či otevřít. Při koupi on-line kurzu Vám po uhrazení ceny bude vytvořen uživatelský účet na webovém rozhraní a budou vygenerovány a na e-mail uvedený v objednávce zaslány přístupové údaje k Vašemu uživatelskému účtu (podmínky užívání jsou uvedeny v čl. VI těchto VOP). Pokud jde o koupi druhého nebo dalšího on-line kurzu, nové přístupové údaje již generovány nejsou, k dalším on-line kurzům se dostanete zadáním stále stejných přístupových údajů. 

2. DODACÍ LHŮTA: E-obsah a on-line kurz bude dodán do 3 dnů poté, kdy bude platba připsána na náš bankovní účet, resp. uskutečněna on-line platba. Výjimkou jsou on-line kurzy s hromadným startem v určitý předem stanovený den. U těchto on-line kurzů budou přístupové údaje zaslány zpravidla až v den zahájení on-line kurzu (samozřejmě za předpokladu, že v tu dobu již byla cena anebo u splátkového prodeje 1. splátka řádně uhrazena).

3. NÁKLADY NA DOPRAVU (PŘEPRAVNÉ): U Digitálního obsahu tyto náklady nevznikají. 

V.B.

Dodací a storno podmínky vzdělávacích akcí

1. ZPŮSOB DODÁNÍ: Vzdělávací akce bude dodána dle podmínek uvedených v popisu akce na Webu nebo individuálně sjednaných. Klient má právo absolvovat Vzdělávací akci za podmínky řádné úhrady celé ceny za Vzdělávací akci. Jsme oprávněni změnit jednostranně podmínky Vzdělávací akce např. čas jednotlivých lekcí, místo konání v rámci stejné obce/města, přičemž jsme povinni o tom Klienta vyrozumět. Závazky mezi námi tím nejsou dotčeny, odpovídáme za to, že změnou podmínek nebude dotčen účel akce. Vzdělávací akce se uskuteční pouze v případě, že si ji objedná a uhradí minimální počet zájemců stanovený Poskytovatelem. Vyhrazujeme si právo zrušení Vzdělávací akce při nízkém zájmu či zásahu vyšší moci. V takovém případě všechny přihlášené účastníky včas informujeme. Vrácení zaplacené ceny je řešeno níže, v odst. 5. (storno)

2. MOŽNOST ÚČASTI NÁHRADNÍKA (u offline Vzdělávacích akcí): Na Vzdělávací akci je možné na místo Klienta vyslat náhradníka v případě, že se z vážných důvodů nemůže Klient zúčastnit, a je-li to vzhledem k obsahu akce přípustné a možné.

3. VZDĚLÁVACÍ MATERIÁLY A INFORMACE: Veškeré informace a jakékoliv písemné podklady, materiály, skripta, zvukové záznamy a nosiče, doporučení, techniky, údaje osobního charakteru a další metody předávané lektorem vedoucí akci jsou určeny pouze pro účely konkrétní vzdělávací akce a osobní potřebu jednotlivých Klientů. Není dovoleno je bez vědomí a písemného souhlasu lektora vedoucího akci jakkoliv sdělovat a předávat dál třetím osobám, upravovat, rozšiřovat a kopírovat je v celém či částečném rozsahu, používat k jakýmkoliv komerčním účelům či jinde publikovat. Klient, Poskytovatel a lektor vedoucí akci berou tímto na vědomí, že veškeré informace, které o sobě vzájemně účastníci i lektor při studiu získají, jsou pokládány za velmi důvěrné a citlivé a s jako takovými budou s nimi nakládat.

4. ODPOVĚDNOST V PRŮBĚHU VZDĚLÁVACÍ AKCE: Klient je v celém průběhu Vzdělávací akce za sebe, svá rozhodnutí a své jednání vůči sobě i ostatním zcela odpovědný. 

5. STORNO PODMÍNKY: V případě, že by Vzdělávací akce byla zrušena z důvodů na naší straně a Vy jako Klient jste již cenu hradili, obdržíte do 14 dnů ode dne, kdy bude rozhodnuto o zrušení akce, zpět celou zaplacenou částku, pokud se výslovně nedohodneme na použití platby na náhradní akci dle Vašeho výběru či na jiném řešení. Nebude-li dohodnuto jinak, bude Vám platba vrácena. 

6. POŘIZOVÁNÍ A UŽITÍ FOTOGRAFIÍ A VIDEOZÁZNAMŮ: V průběhu akcí jsou pořizovány fotografie a videozáznamy. Jedná se především o dokumentační fotografie či videozáznamy prokazující, že se akce konala, pouze minimální část fotografií je pak umístěna na Web nebo naše profily na sociálních sítích, aby si mohli zájemci o akce lépe představit prostředí konání akcí i atmosféru na místě. Pokud byste si vůbec nepřáli být na fotografiích nebo videích zaznamenáni, prosím upozorněte na to nejpozději při zahájení akce. Pokud by byla pořízena fotografie, na které budete jako jediný nebo jeden z několika účastníků a jednoduše identifikovatelný/identifikovatelná, pak na webové stránky bych fotografii či záznam umístila pouze s Vaším souhlasem. Bližší podmínky zpracování těchto i dalších osobních údajů (protože i podobizna na fotografii je osobním údajem) naleznete na tomto odkazu. 

VI.

Údaje o funkčnosti, kompatibilitě a interoperabilitě digitálního obsahu a jeho aktualizacích, uživatelský účet, autorská práva

1. Pokud jste si zakoupili e-obsah, pak tento Digitální obsah zasíláme pouze Vám jako Klientovi, na Váš e-mail, případně zpřístupněním adresy webové stránky, kde je obsah umístěn. Digitální obsah vyžaduje k plné funkčnosti, abyste měli k dispozici hardwarové a softwarové vybavení umožňující otevřít a pracovat s dokumenty ve formátu pdf. Pro stažení e-obsahu z webové stránky je potřeba mít k dispozici i funkční připojení k internetu a zpravidla i stažené aktualizace prohlížeče nebo programu, ve kterém e-book budete otevírat. Neodpovídáme za nedostupnost obsahu v případě nefunkčnosti či pomalé rychlosti Vašeho internetového připojení nebo neprovedených aktualizací. Může se stát, že je obsah krátkodobě dočasně nedostupný v případě údržby dat nebo výpadků serveru. U on-line kurzů Vám zřizujeme uživatelský účet. K přehrání jeho obsahu je dle charakteru jednotlivých materiálů (pdf, videa, audio) rovněž nutné mít funkční připojení a aktualizovaný software a prohlížeč pro zobrazení/přehrání obsahu. Ani v tomto případě pak neodpovídáme za nedostupnost obsahu v případě nefunkčnosti či pomalé rychlosti Vašeho internetového připojení nebo neprovedených aktualizací nebo krátkodobé nedostupnosti v případě údržby dat nebo výpadků serveru.

2. Digitální obsah Vám poskytujeme, jde-li o e-book, jako jednorázové plnění, jde-li o on-line kurz, pak na dobu garantovanou na prodejní stránce. Po dobu, na kterou je Digitální obsah poskytován, budete mít rovněž přístup ke všem jeho aktualizacím, které po tu dobu budou provedeny. Tedy vždy přístup k nejaktuálnější verzi daného on-line kurzu. U e-booku Vám zašleme jeho nejaktuálnější verzi existující v době uzavření Smlouvy. 

3. Produkty jsou vytvořeny s využitím znalostí, zkušeností a roků praxe autora. Jedná se o návody a doporučení a záleží jen na Vás, jak je v praxi použijete a jakou péči a úsilí budete věnovat uvádění těchto informací do praxe. Proto nemůžeme ani my ani autor odpovídat za to, jakých konkrétních výsledků na základě Produktů sami dosáhnete a jaké konkrétní kroky podniknete. Výslovně upozorňujeme i na to, že úspěch závisí nejen na znalostech získaných prostřednictvím našich Produktů, ale i na dalších faktorech, včetně Vašich schopností, Vaší výchozí situace, situace na trhu. 

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ – POKROČILOST ÚČASTNÍKŮ KURZŮ/PROGRAMŮ: Některé on-line kurzy vyžadují pro účast pokročilost účastníka a nejsou vhodné jako úvodní nebo pro „začátečníky“. Tato skutečnost je uvedena přímo v popisu daného Produktu a velmi Vás žádáme, abyste toto doporučení respektovali. V opačném případě pro Vás může být účast bez očekávaného efektu nebo dokonce kontraproduktivní. 

4. Uživatelský účet: Po zakoupení on-line kurzu obdržíte po úhradě ceny přístupové údaje k přihlášení do Vašeho uživatelského účtu, tak jak je uvedeno v části o dodacích podmínkách (čl. V. VOP). Zavazujete se dodržovat mlčenlivost o přístupových údajích a neumožnit jejich použití třetím osobám. Jako Klient se rovněž zavazujete udržovat Vaše údaje uvedené v uživatelském účtu aktuální a pravdivé. V případě závažného porušení vašich povinností vyplývajících ze Smlouvy nebo těchto VOP jsme oprávněni Vám uživatelský účet znepřístupnit či zrušit i bez předchozího upozornění. Tím současně dojde i ke znepřístupnění zakoupených on-line kurzů a všech poskytnutých elektronických dárků a bonusů. 

5. Autorská práva: Veškeré naše Produkty jsou chráněny autorským právem a není možné je ani jejich obsah bez našeho předchozího výslovného písemného souhlasu dále šířit nebo umožnit jeho užití dalším osobám. Výjimkou jsou pouze případy, kdy tak stanoví přímo zákon nebo přímo použitelný předpis (nařízení) Evropské unie. Porušení autorských práv je postižitelné nejen podle autorského zákona, ale může jít i o trestný čin. Pokud jde o Digitální obsah, pak k němu poskytujeme Klientovi licenci k jejich užívání pro vlastní potřebu na dobu neurčitou, počínaje jejich doručením po řádné úhradě celé kupní ceny anebo řádné úhrady první sjednané splátky kupní ceny. U Digitálního obsahu s cenou hrazenou na splátky, je licence poskytována pouze na dobu, kdy jsou uhrazeny jednotlivé splátky. Po úhradě celé ceny je pak licence poskytnutá na dobu neurčitou. Dojde-li k porušení autorských práv anebo pravidel pro užívání uživatelského účtu (uvedených v předchozím odstavci) nebo k odstoupení od Smlouvy, poskytnutá licence se okamžikem takového porušení či účinností odstoupení ruší, neujednáme-li výslovně písemně jinak. Licence neopravňuje Klienta k poskytování Digitálního obsahu dalším osobám, jeho dalšímu šíření anebo využívání pro výdělečné účely formou výuky/předávání získaných informací a postupů za úplatu dalším osobám. 

VII.

Odstoupení od Smlouvy

1. Případy, kdy jako Spotřebitel můžete/nemůžete od Smlouvy odstoupit bez udání důvodů u dodání Digitálního obsahu: 
Jako Spotřebitel máte právo od Smlouvy o poskytování digitálního obsahu odstoupit ve lhůtě 14 dní od uzavření této smlouvy. 

2. Případy, kdy jako Spotřebitel můžete/nemůžete od Smlouvy odstoupit bez udání důvodů u dodání Konzultací:
Je-li předmětem Smlouvy poskytnutí konzultace, pak pokud na základě Vaší výslovné žádosti jako Spotřebitele učiněné v textové podobě započneme s plněním ve 14denní lhůtě pro odstoupení od Smlouvy stanovené v § 1829 odst. 1 NOZ a Konzultace bude v této lhůtě poskytnuta, pak v takovém případě nemáte právo od Smlouvy bez uvedení důvodů ve 14denní lhůtě odstoupit (§ 1837 písm. a) NOZ). Pokud by ve 14denní lhůtě pro odstoupení od Smlouvy byla splněna jen část plnění (konzultací) a od Smlouvy jste odstoupili, bude Vám vrácena jen poměrná část sjednané ceny, resp. jste povinni uhradit poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení od Smlouvy.

3.Postup při odstoupení od Smlouvy bez uvedení důvodu: 
Jsou-li splněny podmínky pro možnost odstoupit od Smlouvy, je nutné abyste ve 14denní lhůtě uvedené v tomto článku v odst. 1 odeslali vyplněný formulář o odstoupení e-mailem na naši adresu. V případě použití vzorového formuláře Vám bez zbytečného odkladu potvrdíme jeho přijetí. Odstoupení nemusíte nijak odůvodňovat. K odstoupení, prosím, připojte kopii dokladu o platbě, fakturu nebo jiný doklad či důkaz k prokázání, že se jedná o Produkty u nás zakoupené ve lhůtě 14 dnů před odstoupením od Smlouvy. Výrazně tím urychlíte vyřízení celé záležitosti. Samotné nepředložení těchto dokladů ovšem nebrání vyřízení Vašeho odstoupení od Smlouvy. Připojte, prosím, i údaj jako je číslo účtu - bankovního spojení, na které žádáte vrácení platby. 

4. Vrácení peněz: Nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy Vám vrátíme peníze, které jsme od Vás přijali jako platbu za Produkty. Peníze Vám vrátíme na Vámi uvedený bankovní účet dle formuláře pro odstoupení. 

5. Nesplnění podmínek pro odstoupení od Smlouvy bez udání důvodů: Pokud by v konkrétním případě došlo k tomu, že by Klient odstupoval od Smlouvy s odkazem na možnost odstoupit bez udání důvodů, ale přitom by některá z podmínek splněná nebyla (např. by bylo odstoupení učiněno později než ve lhůtě pro odstoupení nebo by nešlo o Spotřebitele), Klienta o této nemožnosti bez odkladu vyrozumíme. Peníze v takovém případě Klientovi vrátit nemůžeme. 

6. Odstoupení od Smlouvy v ostatních případech, zrušení Smlouvy: 
V případě, že by z Vaší strany nedošlo k úhradě celé ceny ani do 10 dnů po její splatnosti anebo u Vzdělávacích akcí nejpozději před zahájením akce, Smlouva se uplynutím této lhůty ruší. V případě, že jsme od Vás před tím obdrželi částečnou platbu na cenu, vrátíme Vám ji do 14 dnů od zrušení Smlouvy, nebude-li mezi námi výslovně dohodnuto jinak. Ujednání tohoto odstavce se netýká Produktů, u kterých jste si zvolili platbu ceny ve splátkách.

Jak Vy jako Klient, tak My jako Poskytovatel jsme dále oprávněni odstoupit od Smlouvy v případech stanovených zákonem nebo uvedených v těchto VOP. 

V případě odstoupení od Smlouvy, kterou byl koupen Digitální obsah, jsme okamžikem účinnosti odstoupení vždy oprávněni i bez předchozího upozornění pozastavit nebo zrušit přístup do Vašeho uživatelského účtu a k zakoupenému Digitálnímu obsahu, kterého se odstoupení týká. Jste pak povinni se zdržet dalšího užívání Digitálního obsahu. 

7. Vrácení dárku poskytnutého k uhrazené objednávce: 
Je-li vám společně s Produktem poskytnut dárek, je darovací smlouva mezi námi uzavřená s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od Smlouvy z Vaší strany bez uvedení důvodů, pozbývá darovací smlouva účinnost a jste povinni Nám poskytnutý dárek bezodkladně, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy vrátit. V takovém případě jste povinni odeslat poskytnutý dárek zpět na adresu: ZA VÝLOHOU, U Červeného mlýna 6, 612 00 Brno-Královo Pole, prostřednictvím dopravce PPL a to bezodkladně po odeslání tohoto formuláře s tím, že dopravu v tomto případě hradí odesílající. Dárek je nutno odeslat kompletní, tedy v podobě, jak byl přijal. Pokud nebude dárek kompletní, má PROINSTITUTE s.r.o. právo vrátit částku poníženou o hodnotu dárku uvedenou na webu.

VIII.

Práva z vadného plnění, reklamační řád

1. Důležité paragrafy, podle kterých se při reklamaci postupuje: Práva vznikající z vadného plnění se řídí platnými právním i předpisy. Jde zejména o ustanovení § 1914 až 1925. U Digitálního obsahu pak ustanovení § 2389a až 2389f a pro Spotřebitele i § 2389g až 2389s. 

2. Vady, za které neseme odpovědnost u Digitálního obsahu: Jako Poskytovatel Vám odpovídáme za to, že Digitální obsah – e-obsah při zpřístupnění nemá vady. U Digitálního obsahu – on-line kurzů odpovídáme za to, že nemá vady při zpřístupnění a ani po dobu, kdy jej poté poskytujeme (tj. „doba trvání závazku“). Pokud jde o Spotřebitele, pak Digitální obsah má vady zejména, pokud neodpovídá ustanovení § 2389i NOZ. Spotřebiteli odpovídáme za vady, které se projeví u e-obsahu do 2 let od jeho zpřístupnění, u on-line kurzu v době trvání závazku. V případě, že se vada projeví do 12 měsíců od zpřístupnění, má se za to, že Digitální obsah byl vadný již při zpřístupnění. Jako Spotřebitel můžete vadu, za kterou odpovídáme, reklamovat (uplatnit práva z vadného plnění) v obecné 3 leté promlčecí lhůtě. Ostatní Klienti musí vadu reklamovat bez zbytečného odkladu poté, co ji mohli při dostatečné péči zjistit.

3. Projeví-li se vada Digitálního obsahu – on-line kurzů za trvání závazku (po dobu, kdy má být pro Vás k dispozici), je na Nás, abychom prokázali, že Digitální obsah je poskytován bez vad. Prokážeme-li, že vadu způsobilo nevyhovující technické nebo programové vybavení nebo síťové připojení pro přístup či užívání Digitálního obsahu nezbytné pro řádné fungování Digitálního obsahu (dále jen „digitální prostředí Klienta“), ačkoli byl Klient na jeho potřebu před uzavřením smlouvy jasně a srozumitelně upozorněn, ustanovení 1. věty tohoto odstavce se nepoužije. K ověření, zda se vada vyskytla v důsledku nevyhovujícího digitálního prostředí Klienta, jste povinni Nám jako Klient poskytnout nezbytnou součinnost v míře, kterou lze rozumně požadovat. Povinnost součinnosti je omezena pouze na technicky dostupné prostředky, které jsou pro Vás co nejméně rušivé. Odmítnete-li součinnost poskytnout, přestože jste tímto byli o této povinnosti a o důsledcích jejího porušení jasně a srozumitelně poučeni před uzavřením smlouvy (tedy v těchto VOP), ustanovení 1. věty tohoto odstavce se nepoužije.

4. Jaké nároky můžete v případě vady Digitálního obsahu požadovat? 

  • můžete požadovat odstranění vady, pokud to není nepřiměřeně nákladné anebo nemožné

V případě, že bychom vadu odmítli odstranit nebo jí neodstranili řádně nebo by se vada projevila i po odstranění nebo je vada podstatným porušením smlouvy (tj. kdybyste o takové vadě předem věděli, vůbec byste Digitální obsah nechtěli koupit) nebo by z našeho prohlášení či chování bylo zřejmé, že vadu v přiměřené době nebo bez zbytečných obtíží pro Spotřebitele neodstraníme, pak můžete jako spotřebitel požadovat:

Přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou Digitálního obsahu bez vady a vadného Digitálního obsahu, který byl Klientovi poskytnut. Má-li být Digitální obsah poskytován po určitou dobu, zohlední se doba, po kterou byl poskytován vadně; Klientovi náleží sleva i v případě, že odstoupí od Smlouvy. Klient nemůže odstoupit od smlouvy, je-li vada Digitálního obsahu nevýznamná; má se za to, že vada není nevýznamná. 

5. Vady Služeb: V těchto případech odpovídáme za dodání Služeb v rozsahu, podobě a kvalitě mezi námi sjednané (tj. zejména odpovídají popisu na webu a vlastnostem obvyklým). V případě, že je dodána vadná služba, má Klient právo požadovat nápravu (odstranění) vady nebo slevu z ceny. V případě, že není odstranění vady možné anebo jako Poskytovatel vadu včas neodstraníme, má Klient právo požadovat slevu z ceny anebo od Smlouvy odstoupit.

6. Uplatnění reklamace:
Reklamaci, prosím, uplatněte bez zbytečného odkladu. Pokud by předmětem reklamace měly být nedoručené přístupové údaje k Digitálnímu obsahu, prosím, zkontrolujte nejprve složky „hromadná pošta“ nebo spam. Uplatnit reklamaci lze i zasláním prosté zprávy e-mailem, ze které je patrné kdo, co a z jakého důvodu reklamuje a jak navrhuje reklamaci vyřídit. Uvítáme, pokud k reklamaci přiložíte i fakturu či jiný doklad o koupi, popis reklamované závady a návrh řešení reklamace. Je-li to možné a účelné pro prokázání reklamované vady, připojte k reklamaci i fotodokumentaci (pintscreen obrazovky), případně jiný dokument nebo důkazní prostředek. 

Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, v krajních případech nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se výslovně nedohodneme na delší lhůtě. O uplatnění a vyřízení reklamace Vám poskytneme písemné potvrzení. Je-li předmětem reklamace Digitální obsah, reklamaci vyřídíme v přiměřené době s přihlédnutím k povaze digitálního obsahu a účelu, pro nějž je Spotřebitel požadoval. Jste-li Spotřebitel, pak Vás budeme v 30denní lhůtě (resp. u Digitálního obsahu v přiměřené době) i informovat o vyřízení reklamace, a to na kontaktní e-mail uvedený v potvrzení o převzetí reklamace. Leda byste nám poté sdělili pro účely této informace jiný kontaktní e-mail. V potvrzení o vyřízení reklamace pro Spotřebitele v souladu se zákonem na ochranu spotřebitele uvedeme potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

7. Vrácení zaplacené ceny a poskytnutí slevy při uznané reklamaci:
Uznáme-li reklamaci jako oprávněnou a výsledkem má být sleva z již zaplacené ceny nebo vrácení zaplacené ceny, bude vrácení provedeno bankovním převodem na Vámi uvedený účet, a to nejpozději do 14 dnů od uplatnění reklamace, jde-li o reklamaci Spotřebitele uplatněnou na poskytnutí Digitálního obsahu.

IX.

Spotřebitelské recenze

1. Na Webu, prodejních stránkách, na našich profilech na sociálních sítích i v mailové a obdobné komunikaci se Spotřebiteli zveřejňujeme reference na naše Produkty. Tyto reference jsou vždy referencemi našich Klientů a jsou zveřejněné s jejich souhlasem. Před zveřejněním reference vždy ověřujeme, že jde o osobu, která si Produkt u nás zakoupila, a to kontrolou údajů v účetnictví (na zaplacených fakturách). Případně jde o reference, které jsme obdrželi od našich Klientů po přímém oslovení nebo v rámci vyplnění zpětné vazby – dotazníku zaslaného Klientovi po dodání Produktu, resp. u on-line kurzu po jeho skončení. Dotazník je zasílaný přímo na kontaktní mail uvedený v databázi Klientů a je tak zajištěno, že taková reference pochází od Klienta. 

X.

Ustanovení o ochraně osobních údajů (GDPR)

1.Správcem osobních údajů je PROINSTITUTE s.r.o., IČ: 22189343, Sídlo: Příkop 843/4, Zábrdovice, 602 00 Brno, dále jen „Správce“.

2. Osobní údaje spotřebitelů jsou zpracovávány za účelem plnění smlouvy, poskytování služeb, komunikace se zákazníky, zasílání informací o novinkách a nabídkách a zajištění kvality poskytovaných služeb. Zpracování osobních údajů je prováděno na základě plnění smlouvy (čl. 6 odst. 1 písm. b. Správce zpracovává následující kategorie osobních údajů: jméno a příjmení, adresa, e-mailová adresa, telefonní číslo a další údaje nezbytné pro plnění smlouvy. Osobní údaje budou uchovávány po dobu nezbytnou k naplnění účelů zpracování, maximálně však po dobu [uveďte konkrétní dobu, např. 5 let] od okamžiku ukončení smluvního vztahu. Osobní údaje nebudou předávány třetím stranám, s výjimkou případů, kdy je to nezbytné pro plnění smlouvy nebo na základě zákonné povinnosti. Spotřebitelé mají právo na přístup k osobním údajům, právo na opravu, právo na výmaz, právo na omezení zpracování, právo na přenositelnost údajů a právo vznést námitku proti zpracování osobních údajů. V případě, že se domníváte, že zpracování Vašich osobních údajů je v rozporu s platnou legislativou, máte právo podat stížnost u dozorového úřadu. Pro uplatnění svých práv se můžete obrátit na Správce na e-mailové adrese [[email protected]].

XI.

Závěrem

1. Smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností Poskytovatele a Klienta ze smlouvy vyplývající.

2. Ochrana osobních údajů je řešena samostatným dokumentem. 

3. Tyto VOP jsou účinné od 1. 11.2024.

4. VOP jsme oprávněni jednostranně měnit. Rozhodující je však vždy závazné to znění, které bylo účinné v době uzavření Smlouvy.